søndag 10. august 2014

Funkar for meg :)

Eg les bloggar, men ikkje slavisk. Nokre bloggar les eg for inspirasjon, andre for å få bekrefta at eg eigentleg ikkje har det så verst. Eg har ikkje heftige treningsøkter å skryte av, eg har ikkje hektiske kvardagar med photoshooot og oppstyling, kjendistreff, sjampis på raud laupar, dyre designmøblar, designvasar og oppussingsprosjekt kvar helg og anna fancyschmancy. Eg har rett og slett ikkje behov for å framstille livet mitt som perfekt, sorglaust eller idyllisk.  Det eg har derimot er dagar som er både grå og fargerike,  kjekk jobb, hektisk kvardag med pendling (eg cruisar til jobb på sjøen  kvar dag på veg til jobb),  flott ungar som gjer meg unik kunst som ingen annen har, og som er uendeleg mykje verdt, eit hus som er ok ryddig, med nokre få rom som fungerar som oppbevaring og som ikkje er så ryddige. Eg kan ta gåturar i verdas vakraste natur, vennane mine er ikkje kjendisar, men veldig eksklusive,  og når eg skal drikke sjampisen min, som ikkje skjer altfor ofte, så drikk eg den gjerne på altanen med verdas vakraste utsikt.  Og som dei seier i VitaPro-reklamen: "funker for meg" :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar