torsdag 23. februar 2017

Astor Piazzolla, altså......

Noko av det flottaste innan musikken, må vere Astor Piazzolla sin Libertango.  Tango generelt er jo berre heilt snadderos, men noko betre enn skikkeleg argentinsk tango på eit trekkspel (bandoneon), det skal du leite lenge etter.  Libertango- Astor Piazzolla. Ein av dei flottaste versjonane

Eg har heile tida hatt Piazzolla i bakhovudet, men då dåverande kronprins Willelm av Nederland gifta seg med Maxima, som opphavleg kjem frå Argentina, fekk eg verkeleg augene opp for komponisten.   Faren til Maxima fekk ikkje vere med i bryllaupet på grunn av sanksjonar mot politikken som han var ein del av. Difor vart det ekstra sterkt då det vart framført ein tango skriven av Piazzolla. Eg hugsar eg sat og grein og grein.   Willelm og Maxima sitt bryllaup... sukk mitt hjerte, men brist ei.

Å spele tango er ikkje enkelt.  Du kan gjerne vere teknisk god på instrumentet, men om du manglar lidenskapen, så er du like langt. Då spelar du ikkje tango- då spelar du eit musikkstykke.

Dagens tips må bli: Put on some of that Piazzolla music :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar