torsdag 3. juli 2014

Ta kaka

Fyrste innlegg, og kanskje det siste, kven veit.   Denne bloggen er mest for kjentfolk, slik at dei kan få følge mitt kakeprosjekt fram mot jul. Planen var at eg skulle lage ei kake kvar dag i sommarferien frå boka Ta kaka som er utgitt av Åse Kongsvik, Kari Støfringdal og Heidi Brunstad-Øyehaug, Selja Forlag., men tida jobba i mot meg, dessutan passa det ikkje med julekaker i juli.  Ta kaka er ei kakebok frå Vestlandet, og den tek føre seg kaker og bakverk frå dei enklaste kakene til konditorkaker.  Og sidan eg er rimeleg dårleg til å lage kaker, så kan jo dette verte interessant.  Feriefolk som stikk innom får smake ( eller kanskje ikkje-det kjem heilt an på resultatet).
I dag skal eg starte med mandelbrød, men utfordringa med å bu her eg bur, er at eg bør han ingrediensane i hus før ein tek til, noko som eg er usikker på om eg har. Men, vi prøvar.  Resultatet kjem seinare på kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar